1402/10/19

شرکت ها و تیم ها

پیمانکار خدمات حمل و نقل محصولات برقی خانگی

شرکت خانه بوش

تهران، تهران

حمل و نقل

مجموعه خانه بوش به عنوان برند شماره یک فروش آنلاین لوازم خانگی بوش به دنبال یک پیمانکار جابه جایی و حمل و نقل مرسولات خود از مبدا ...

مجموعه خانه بوش به عنوان برند شماره یک فروش آنلاین لوازم خانگی بوش به دنبال یک پیمانکار جابه جایی و حمل و نقل مرسولات خود از مبدا ...


حوزه فعالیت شرکت: لوازم خانگی برقی

ارسال پیشنهاد تا: 1402/12/29

مجموعه خانه بوش به عنوان برند شماره یک فروش آنلاین لوازم خانگی بوش به دنبال یک پیمانکار جابه جایی و حمل و نقل مرسولات خود از مبدا show room مرکزی شرکت است. تنها درخواست های پلتفرم سورسینو بررسی خواهد شد. به هیچ عنوان از مبادی دیگر اقدام به برقراری ارتباط ننمایید.
ارسال محصولات لوازم خانگی متشکل از یخچال و فریزر ساید بای ساید، لباسشویی و ظرفشویی و... از مبدا شرکت(شریعتی، کوچه کامکار) به نقاط مختلف تهران و حومه میباشد. پیمانکار ضامن ارسال بدون ایراد کالا میباشد و از ایشان تعهد و سفته اخذ خواهد شد. از پیمانکاران محترم تقاضا میشود که سوابق خود را زمیمه این آگهی ارسال نمایند. همچنین رزومه خود را از طریق سایت سورسینو تکمیل کرده و در صورت نیاز رزومه پیوست خود را نیز بارگزاری نمایند.
خانه بوش فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ اغاز کرده و توانسته تاکنون توجه تعداد زیادی از مشتریان علاقه مند به برند بوش را به خود جلب کند. شرکت خانه بوش دارای سبد وسیعی از محصولات بوش می باشد و سابقه درخشانی در فروش لوازم خانگی داشته است. تیم خانه بوش در سال 1395 جهت رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی وب سایت خانه بوش کرد تا شما عزیزان بتوانید در هر کجای کشور محصول مورد نیاز خود را تهیه و دریافت نمایید. خدماتی همچون مشاوره در هنگام خرید، ارسال فوری به سراسر ایران، بیمه رایگان تا درب منزل، نصب رایگان، ۱۰ سال خدمات پس از فروش، گارانتی و ارائه ضمانت اصالت کالا باعث شده تا مخاطبان ما را به عنوان یک انتخاب متمایز در حوزه لوازم آشپزخانه بشناسند و به دیگران معرفی کنند. شما عزیزان می توانید علاوه بر خرید اینترنتی با مراجعه حضوری به فروشگاه خانه بوش واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، کوی کامیار محصول مورد نظر خود را خریداری فرمایید و همچنین با بررسی ویدئوهایی که در اینستاگرم خانه بوش وجود دارد می توانید در انتخاب کالا و اموزش استفاده محصول بهره ببرید.

ارسال درخواست

برای ارسال درخواست ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید و در صورتی که ثبت نام نکردین اطلاعات خود را جهت ثبت نام وارد کنید.

ورود / ثبت نام

رزومه ضمیمه شما:

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود / ثبت نام

سوال خود را با شرکت مطرح کنید:

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود / ثبت نام

طرح های مشابه بیشتر